Home > Výměna velikostí a reklamace
Vážení zákazníci, upozorňujeme že do Vánoc budou dodány objednávky přijaté a zaplacené do neděle 10.12. Omlouváme se ale nyní před Vánocemi může být doba dodání o něco delší než obvykle. Tým Bezvatriko
>>
- Vše
- Produkty
- Kategorie
Menu
- MenuZpět
- Výprodej
- Vtipné motivy
- Dárky a příležitosti
Příležitosti
- Povolání a hobby
- Sport a zábava
- Kategorie
Bez potisku
- info@bezvatriko.cz
- Doprava a platba
- Obchodní podmínky
- Kontakt
>>
- Vše
- Produkty
- Kategorie
Výměna velikostí a reklamace
Velikost mi nesedí, potisk je špatně natisknut, prostě to chci REKLAMOVAT
Nehledáme v tom žádné složitosti a řídíme se platnými zákony České republiky. Pokud jsme vám zaslali produkt, který z jakéhokoliv důvodu neodpovídá Vaší představě, máte právo na jeho reklamaci.
Typicky to může být
- Tričko nesedí. Nikdo není dokonalý a špatně se odhadla velikost.
- Rozměry textilu neodpovídají velikostní tabulce na webu.
- Vada v potisku, nebo je potisk špatně natisknut.
- Poslali jsme vám jiný produktů.
Prostě pokazit se může cokoliv, jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Jen pozor, reklamaci neuznáváme na běžné opotřebení zboží. Prostě triko vynosit a pak jej zaslat zpět nejde. :-) Vrátit triko nemůžete ani v případě, že bylo upraveno na míru dle Vašich požadavků. Typicky se jedná o motivy na přání, motivy s rokem a měsícem narozením a dalšími úpravami na míru. Bohužel tyto trika jsou pro nás neprodejné a není možné je měnit. Proto si pečlivě zkontrolujte velikost podle velikostní tabulky!
Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží si můžete stáhnout v PDF a vytisknout.
Pokud má zakoupený výrobek některou v výše uvedených vad, postupujte takto:
1.
Do balíčku napište, proč zboží reklamujete a v případě požadavku na výměnu velikosti jakou velikost nově požadujete.
2.
Napište adresu kam budeme reklamaci zasílat, připojte číslo objednávky a také se podepište. Číslo objednávky najdete v potvrzovacím emailu, který vám přijde po uskutečnění objednávky. Bez těchto náležitostí se nám bude v systému vaše objednávka velmi špatně dohledávat.
Pokud jste si objednali tričko v dárkovém balení, tak to nám prosím s reklamovaným trikem neposílejte. Raději si krabičku nechejte doma a pak do něho tričko znovu zabalte.
3.
Zboží dobře zabalte a pošlete na adresu:
Bezvatriko.cz
Tomáš Pavlík
1. Máje 3236/103
703 00 Ostrava 3
Na vyřízení reklamace máme standardně 30 dní, snažíme se to ale stihnout samozřejmě mnohem rychleji. Pokud máte tričko jako dárek, nezapomeňte nám to dát vědět - hodíme kostrou.
Jelikož textil vyrábíme, každé tričko které nám zůstane je již prakticky neprodejné. Vyhrazujeme si právo vadné zboží nahradit jiným se stejným nebo podobnými parametry. Při výměně zboží za jinou velikost hradíme poštovné směrem k Vám.
Rozmyslel jsem si to a chci vrátit peníze
Zákon kupujícímu umožňuje do 14 dní od převzetí zboží vrátit zboží bez udání důvodu.
1.
Oznamte nám prosím tuto skutečnost emailem na info@bezvatriko.cz.
Prosím vždy uveďte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím emailu objednávky.
2.
V balíčku nebo emailu vždy uveďte číslo účtu, na které budeme platbu vracet. Zákazník má právo na vrácení finančních prostředků v nejnižší nabízené výši.
Prostředky, které zákazník zaplatil za doručení zboží k nám nehradíme.
3.
Do 14 dnů poté musíte zboží zabalit a odeslat k nám na adresu:
Bezvatriko.cz
Tomáš Pavlík
1. Máje 3236/103
703 00 Ostrava 3
Prosím ve všech případech berte ohled na to, že trička jsou ručně vyráběná. Zpravidla jsou pro nás vrácené produkty dále neprodejné.
Děkujeme za celý tým Bezvatriko.cz